tiistai 25. tammikuuta 2011

rivitaloja :)





tälläistä tälläkertaa..

17 kommenttia:

Inkeliina kirjoitti...

Kakkosversio on mun suosikki, tosi i hauska kuosi!

Hanna kirjoitti...

ihan mielettömän hienoja!
voisivat olla uusia meandeja vaikka minusta vielä parempia! :D

odotan kieli pitkällä sitä sinun pesukarhukuosia valmistuvaksi!

Mari kirjoitti...

Ihania! Kaksi alimmaista väriyhdistelmää ovat suosikkejani :)

Susanna kirjoitti...

<3

Mimura kirjoitti...

Ihan huippukuosi, lemppari !!!

-TIINA- kirjoitti...

Auts, miten hieno!!! Miksei Sampukka ota tätäkin?! Tuo kakkos ja kolmos vaihtoehto miellyttää eniten...

kewa kirjoitti...

Oi miten hieno kuosi, ensimmäinen ja kolmas minun suosikkit!

vipsu kirjoitti...

Oijoi ja voi!! Kaikki väriyhdistelmät on kivoja, mutta varsinkin tuo viimeinen on ihan mun juttu! <3

Voi leenuskainen kun sä olet taitava!

Kirsi kirjoitti...

Oletko sinä suunnitellut nämä? Aivan ihkuja! Siis voi, että. Olen fani! :) Onko sampsukan se sukelluslaiva (vai mikä se nyt olikaan) niin sinun suunnittelema? Se jossa on panda kyydissä, se on mun lemppari..

Kanerva kirjoitti...

Aivan ihana. Tämän kun saisi kankaaksi. Tykkään eniten alimmasta värityksestä. :)

Pikkuviuhti kirjoitti...

Oih, nyt on ihan yli-ihana kuosi just mun makuun. Kakkosvaihtoehto on paras. Mieluisin olis ykkösvaihtoehto, niin että taustaväri olisi vaaleansininen tms.

Onnea muuten perheenlisäyksen johdosta!

kiala kirjoitti...

Aivan ihania kuoseja. Alimmat varsinkin on ihan uskomattomia! Ja suoloinen tuo teidän pikkuinenkin ;)

Anonyymi kirjoitti...

hienoja on taas :)
kokeile joku kiva tällänen vastaava tai juuri tämä vielä musta-valkoisena;)?

minakaa kirjoitti...

Hieno kuosi. Olisikin mukavaa jos jonnekkin tuisi myyntiin jonkinlaisia maisema kankaita. Nämäkin kelpaisivat minulle :)

Nipsutin kirjoitti...

Ja taas ihana kuosi. Juuri minun makuun. =)

Suvi kirjoitti...

Aivan ihana! :) tästä kyllä mielellään ompelisi :)

Heilt spesiell kirjoitti...

Amaizing blog!! I love your style and all the patterns you create. Hopefully many will become fabrics so that I can get a piece an sew lovely chlothes from your fantastick patterns!!