maanantai 25. maaliskuuta 2013

Muutama kevätkirppu

Minulla on ollut hurjasti kiireitä enkä ole juuri ehtinyt kirppareille mutta pari kertaa kuitenkin :) Mukaan on tarttunut muutamia edullisia löytöjä. Aarikan tarjotin 0,50e ja kangaskengät esikoiselle 2e, tosin menevät myös keskimmäiselle. Saas nähdä tuleeko niistä vielä tappelu ;)

Hyppynaru ja pieni muovivene pojille 0,50e yhteensä 

Peltipurkki 2e ukkeli ja helistin 0,10e/kpl. Pehtoorin oon jo ostanut aiemmin 2,5e se tosin on sen verran ottanut osumaa ettei kelpaa enää kuin kukkaruukuksi. 

Pullonkorkki, aika ihana vai mitä! 0,10e


Söpöstä kangasta, tästä ompelen jotain pientä ihanaa ;) 0,40e maksoi

7 kommenttia:

Suvi kirjoitti...

Hauskoja löytöjä! Kirpparit on aarreaittoja. :)

Peppi kirjoitti...

Löydät kyllä aina tositosi edullisia löytöjä. Hyvä kirppistutka, ei voi muuta sanoa 8)

Vauhtivekaroiden äiti kirjoitti...

Ihanat tähtitennarit :)

Jenni kirjoitti...

Oi vitsi tuo pullonkorkki tuo niiiiin mieleen lapsuuden! Pitääpä koluta kaapit kun seuraavan kerran käy vanhempien luona; meillä oli ainakin vihreä ja ruskea :)

Talvikettu kirjoitti...

Voi pehtoori, minäkin haluun!

Ehtoisa emäntä kirjoitti...

Mulla on just samanlainen peltipurkki. En muista kyllä yhtään, milloin ja mistä oon sen bongannut, mutta hintaluokka tais olla sama.

Anonyymi kirjoitti...

Tuo ukkeli on Jukan (Jukka-tuotteen?) bussista :-) tai on niitä varmaan muissakin ko. lafkan autoissa saattanut olla. Meillä on vielä mummolassa mun vanha bussi (n. 40v), hyvin pelittää.