ja kyllä sellaisenkin ostin, söpön vieläpä ja eurolla! Mutta sitten kierrätyskeskusesta löytyi kaikkea muutakin ihanaa joka lähti mukaan :) Puolustaudun kuitenkin että jos olisin ostanut kaupasta juustohöylän uutena olisi rahaa mennyt vähintään sama määrä ellei enemmänkin, kierrätys kannattaa!
Suloinen kukkarasia, tälläinen minulla olikin jo ennestään mutta nämä ovat niin kivoja ettei haittaa vaikka on useampi. Hinta 1e
Ihana lehmä ♥ Minä niin tykkään lehmistä, etenkin lapinlehmistä, oikeastaan kaikista suomalaisista (ja vähän ulkomaalaisistakin). Tämä oli niin symppis että oli ihan pakko ostaa se 1e oli hintaa
Tämä muki/kuppi näyttää ihan siltä että siitä pitää juoda vaaleaa glögiä, vaikka joulukin meni jo! Minun täytyy ehkä illalla lähteä katsomaan josko kaupasta vielä löytyisi glögipurkkeja :) Hintaa ihanuudella 0,4oe
Vihdoinkin sopiva purkki makaroneille! 0,30e
80cm toppahaalari teddyvuorella 0,20e. Tämä oli tosi mieluinen löytö kun olen kaipaillut Iljuskaiselle sopivankokoista ja söpöä toppahaalaria :)
Kauniin turkoosi villatakki Iljalle, Iljan tosin täytyy vielä kasvaa hieman :) 0,20e ja sitten tuo taustalla olevva teddykangas (pala hieman epätasaisesti leikattu mutta kangasta ehkä noin 150x100cm hintaa 0,50e
ja vielä ihanaa kapeavakoista samettia oleva hame itselle 0,20e






