maanantai 22. helmikuuta 2010

tarpeellista ja vähemmän tarpeellista


tästä tuli minulle nyt ongelma. Luulin että minulla on jo ihan parhaat keittiönverhot mutta sitten tänään tuli vastaan tälläinen! 4,20e enkä silti voinut vastustaa! Mutta vain yksi kappale ja se tuottaa nyt päänvaivaa. Mietin että kun tuolla on kuitenkin leveyttä jos halkaisisi keskeltä vaan en tiedä uskallanko :) ikkunaan se pääsi jokatapauksessa heti.




Juuri eilen harmittelin että kun minulla ei ole iian pikkutyynyyn sopivia söpöjä tyynynliinoja..Ja kuin tilauksena niitä sitten tänään oli heti kirpparilla, 3kpl/0,60e



Meinasin ensin mennä keskustaan katselemaan pitkästä aikaa ihan oikeiden kauppojen lastevaatetarjontaa joku kiva t-paita Nikolaille mielessäni. Noh, kuinka ollakkaan poikkesin ensin kirpparille ja kas siellä oli ihanan pehmeä norsupaita, kalliskin vielä 4,20e mutta niinhän siinä sit kävi et keskustan kaupat jäi katselematta ja minä marssin kirpparilta ulos norsupaita kainalossa x) no, sovittaisiinko että se oli päivän ekoteko?



itselle aika söpis t-paita 0,50e




minä kyllä jossain vaiheessa hukun purkkeihini, mutta tunnustan taas haalineeni muutaman söpöläisen lisää siipieni suojaan :) pikkumuruset olivat 1e/kpl

6 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Mulla olisi tuosta keittiönverhokankaasta paneliverhoja... Muistaakseni 4kpl, jos teet niillä jotain. En tarvitse niitä, mutta miten ne sinulle saataisiin... :/

Tia kirjoitti...

Kivoja löytöjä.Mä usein laitan yhden verhon kahtia niin tulee paneeliverhomaiset verhot=)

pikkupikkuriikki kirjoitti...

hieno ekoteko! mä kans harrastan verhojen puolittamista ja aika suruttomastikin...kivoja löytöjä muutkin..

Satu kirjoitti...

Siis kertakaikkisen upea keittiönverho! Mäkin haluun.

Minnariitta kirjoitti...

Minäkin puollitan ihania löytöjäni koska on yleensä isompikin ikkuna!
Mistä saat näin edullisesti näitä kirppis jutskuja?

Ariana Richardo kirjoitti...

After study a few of the blog posts on your website now, and I truly like your way of blogging. I bookmarked it to my bookmark website list and will be checking back soon. Pls check out my web site as well and let me know what you think.

Click Here
Livejournal.com